Людям з порушення зору Звичайна версія

Вкладникам АТ "Дельта Банк" вже виплачено більше 5 млрд грн

16.07.2015

ПРЕС-РЕЛІЗ

Вкладникам АТ "Дельта Банк" вже виплачено 5,1 млрд. грн, що складає майже 39% від загальної гарантованої суми. Наразі виплати здійснюються за депозитними договорами, строк дії яких закінчився до 25 березня 2015 року включно та за договорами банківського рахунку (поточні та карткові рахунки, в т.ч. зарплатні, пенсійні, соціальні). В загальному реєстрі сума до виплати вкладникам АТ "Дельта Банк" становить 13,1 млрд. грн.

 

Виплати гарантованої суми за цим банком розпочались 11 червня і вони є найбільшими за час існування Фонду гарантування. Здійснюються вони через АТ "Ощадбанк", АБ "Укргазбанк", АТ "Укрексімбанк" та ПАТ "КБ "Приватбанк".

Нагадаємо, що з метою виведення неплатоспроможного АТ "Дельта Банк" з ринку найменш витратним способом, Фонд гарантування оголосив про пошук потенційних інвесторів. В результаті пошуку від восьми потенційних інвесторів було отримано заявки на такі способи виведення з ринку АТ "Дельта Банк", як відчуження всіх або частини активів і зобов’язань неплатоспроможного банку на користь приймаючого банку - (три банки), а також створення і продаж перехідного банку (п’ять потенційних інвесторів).

Фонд гарантування, на прохання кваліфікованих інвесторів, повторно продовжив до 29 липня 2015 року термін доступу до інформаційного приміщення АТ "Дельта Банк".

Звертаємо Вашу увагу, що функціонує гаряча лінія АТ "ДЕЛЬТА БАНК" за номером: 0 800 500 600. Зателефонувавши за даним номером можна отримати інформацію про стан рахунків, відкритих у АТ "ДЕЛЬТА БАНК", а також уточнити інформацію про суму коштів, належну до виплат.

Загальну інформацію щодо порядку виплат вкладникам АТ "ДЕЛЬТА БАНК" можна отримати за наступними телефонами "Гарячої лінії з питань гарантування вкладів фізичних осіб": 0 800-30-40-10, 0 800-503-435 (дзвінки по Україні безкоштовні).

У випадку наявності скарг, пов’язаних з отриманням коштів, звертайтеся на електронну пошту Фонду гарантування за адресою: [email protected]. Електронне повідомлення має містити: суть скарги, паспортні дані заявника, назву банку, що здійснює виплати, номер та адресу відділення та іншу інформацію за необхідності.

 

Відділ зв’язків з громадськістю

та міжнародними організаціями

[email protected]

(044) 333-35-63