За перші два дні вкладникам АТ "Дельта Банк" через АТ "Ощадбанк", АБ "Укргазбанк", АТ "Укрексімбанк" та ПАТ "КБ "Приватбанк" виплачено більше 750 млн. грн.
За перші два дні вкладникам АТ "Дельта Банк" виплачено більше 750 млн грн
АТ "Дельта Банк" - це великий системний банк, а загальна сума виплат є найбільшою за час існування Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд гарантування).
Фонд гарантування розуміє прагнення вкладників цього банку, які не мали доступу до рахунків ще задовго до введення тимчасової адміністрації, якнайшвидше отримати свої кошти в рамках гарантованої суми.
При цьому, Фонд просить вкладників не створювати зайвого ажіотажу та не панікувати.
Фонд запевняє, що коштів на здійснення виплат достатньо і всі вкладники, які включені до реєстру, отримають гарантовану суму протягом встановленого законодавством часу. Наразі виплати здійснюються за депозитними договорами, строк дії яких закінчився до 03 березня 2015 року включно та за договорами банківського рахунку (поточні та карткові рахунки, в т.ч. зарплатні, пенсійні, соціальні). Сума таких виплат складатиме 4,9 млрд. грн., а в загальному реєстрі сума до виплати вкладникам АТ "Дельта Банк" - 13,1 млрд. грн.
Виплати триватимуть протягом тимчасової адміністрації.
Фонд моніторить роботу банків, що виплачують кошти, та здійснює усі необхідні заходи, щоб максимально швидко та ефективно усувати незручності, з якими стикаються вкладники.
Звертаємо Вашу увагу, що наразі функціонує гаряча лінія АТ "ДЕЛЬТА БАНК" за номером: 0 800 500 600. Зателефонувавши за даним номером можна отримати інформацію про стан рахунків відкритих у АТ "ДЕЛЬТА БАНК", а також уточнити інформацію про суму коштів, належну до виплат.
Загальну інформацію щодо порядку виплат вкладникам АТ "ДЕЛЬТА БАНК" можна отримати за наступними телефонами "Гарячої лінії з питань гарантування вкладів фізичних осіб": 0 800-30-40-10, 0 800-503-435 (дзвінки по Україні безкоштовні).
У випадку наявності скарг, пов’язаних з отриманням коштів, звертайтеся на електронну пошту Фонду гарантування за адресою: [email protected]. Електронне повідомлення має містити: суть скарги, паспортні дані заявника, назву банку, що здійснює виплати, номер та адресу відділення та іншу інформацію за необхідності.